Nutricia

Focus op voeding
Focus op voeding

BClear aan Zee heeft voor de medische relaties van Nutricia Nederland een loyaliteitsprogramma ontwikkeld. Een interactief evenement gekoppeld aan een thema binnen het vakgebied, met aandacht voor informatie en creativiteit. De naam en speciaal ontwikkelde huisstijl zorgden voor herkenning bij de doelgroep en maken dit jaarlijks terugkerende event tot een begrip in de markt.
Binnen het programma, Nutricia Focus op Voeden – emotie bij voeding, liepen de relaties gedurende een jaar verschillende fases van een traject door, met als doel een positieve lading van het merk Nutricia te bewerkstelligen.
Daarnaast was Focus op Voeden een project waarbij Nutricia op een andere en originele wijze op meerdere momenten in het jaar contact kon hebben met haar relaties.

Het Focus op Voeden project heeft in het eerste jaar bijgedragen aan die positieve merkbeleving en ook de jaren daarna zijn de 6 regionale workshops een groot succes geweest.

Thema’s in de loop der jaren:
Vastleggen van emotie bij voeding door middel van digitale fotografie
Een Kwestie van Smaak – smaakbelevingsworkshop; het verschil tussen technisch- en emotioneel proeven
Een Reis door de Tijd – wat at men vroeger, hoe werd dat bereid en hoe zien we dat vandaag de dag terug?
Smaak; interactie tussen lichaam en geest